کلینیک فیزیوتراپی شایسته

کلینیک فیزیوتراپی شایسته

تهران, تهران

درباره

کلینیک تخصصی فیزیوتراپی شایسته، مجهز به کاملترین و مدرن ترین دستگاههای دنیا از جمله لیزرپرتوان، مگنت تراپی، شاک ویو تراپی،تکارتراپی و ارائه خدمات تخصصی فیزیوتراپی، فیزیوتراپی ورزشی از جمله درمان آسیب های ورزشی، ارتوپدی، عصبی ، زنان و درمان با بیوفیدبک در منطقه صادقیه مشغول به فعالیت می باشد. فیزیوتراپی شایسته به همراه تجربه چندین ساله در زمینه های ورزشی،حضور در تیم های فوتبال و فوتسال بانوان آماده عقد قرارداد با تیم ها و باشگاههای ورزشی می باشد.


خدمات درمانی

  • مگنتو تراپی: تأثیر درمانی مغناطیس از زمان هیپوکرات در طب باستانی شناخته شده و کاربرد داشته است. میدان های مغناطیسی در زندگی انسان نقش مهمی دارند.
  • شاک ویو تراپی: شاک ویو تراپی نوعی روش درمانی غیر تهاجمی مورد استفاده در فیزیوتراپی است که در آن از امواج بسیار کوتاه و سریع استفاده می شود.
  • تکارتراپی: تکارتراپی یک تکنیک نوین و پیشرفته ی درمانی در فیزیوتراپی است که به تازگی وارد دنیای توانبخشی ورزشی و بهبود آسیب شده است.
  • کامپرشن تراپی (ماساژ بادی): رفع تورم لنفاوی و مایع میان بافتی بویژه در خانم های باردار و سالمندان کم تحرک،رفع اسپاسم و خستگی عظلات.
  • لیزر پرتوان: لیزر پرتوان با قدرت بالا یک پیشرفت تکنولوژیکی نسبت به لیزر سرد بوده و قابلیت درمان سطی بسیار زیادی را نسبت به لیزر سرد،داراست.
  • مکانو تراپی: بیمارانی که دچار کاهش محدوده حرکات مفاصل یا کاهش قدرت عضلانی می باشند برای برقراری دامنه حرکت یا بهبود قدرت حرکت از وسیله های موجود در بخش مکانوتراپی استفاده می کنند. تردمیل،دوچرخه ثابت،وسایل تعادلی،وسایل تمرینی متنوع.بیمارانی که دچار کاهش محدوده حرکات مفاصل یا کاهش قدرت عضلانی می باشند برای برقراری دامنه حرکت یا بهبود قدرت حرکت.
  • الکترو تراپی: یا تحریک الکتریکی اعصاب بدن از طریق پوست ، یک نوع از درمان های الکتروتراپی میباشد . در این روش توسط یک دستگاه مخصوص جریان الکتریکی از طریق پوست به عصب های بدن فرستاده می شود و آن ها را تحریک می کند و در نتیجه این تحریک عصبی ،اندورفین و هورمون های ضد درد در بدن ترشح می شود و به روشی طبیعی و موثر دردهای مزمن بدن تسکین میابد.
  • دیاترمی: دیاترمی نام نوعی درمان مورد استفاده در فیزیوتراپی است که با عبور امواجی از بدن سبب گرم شدن بافت های مورد نظر میشوند. دستگاه دیاترمی یکی از دستگاه های فیزیوتراپی است که با هدف تسکین درد و تسریع جریان خون رسانی به بدن استفاده می شود. در دیاترمی از امواج اولتراسوند و یا امواج الکترومغناطیسی استفاده می شود که می تواند به بهبودی در بیماران اورتوپدی کمک کند.


ساعات کاری

شیفت کاری از شنبه تا پنج شنبه از ۸ صبح تا ۸ شب



اطلاعات تماس

آدرس

صادقیه ، خیابان آیت اله کاشانی، خیابان بهنام، روبروی پارک تربیت، مرکز توانبخشی آرمان شایان(فیزیوتراپی تخصصی شایسته)

تلفن تماس

02144022780

نقشه