کلینیک فیزیوتراپی بهروزی

کلینیک فیزیوتراپی بهروزی

تهران, تهران

درباره

کلینیک فیزیوتراپی بهروزی شامل مجموعه‌ای از خدمات درمانی به افراد جامعه است تا بتوانند حداکثر حرکت و توانایی‌های عملکردی خود را در طول دوران زندگی حفظ و یا توسعه دهند.مجموعه خدمات مرکز فیزیوتراپی بهروزی نه تنها می‌تواند به بازگشت، حفظ و یا توسعه عملکرد سیستم اسکلتی عضلانی فرد کمک کند، بلکه می‌تواند به بهبود عملکردی دیگر سیستم‌های بدن (مثل سیستم قلبی عروقی، سیستم تنفسی، سیستم ادراری و جنسی و ...) نیز کمک شایانی نماید.


خدمات ویژه

  • استفاده از پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها
  • کادری متشکل از بهترین فیزیوتراپیست‌ها
  • استفاده از تجهیزات توانبخشی رباتیک
  • بهره‌گیری از به‌روزترین یافته‌های علمی در درمان بیماران


خدمات مرکز فیزیوتراپی بهروزی

  • ارتوپدی: گستره خدمات فیزیوتراپی در زمینه ارتوپدی از آمادگی بیمار برای عمل جراحی تا به حداکثر رساندن توانایی وی و کم کردن عوارض پس از جراحی است. فیزیوتراپی در اکثر ضایعات ارتوپدی یکی از ملزومات درمان است. پیگیری درمان فیزیوتراپی و به اتمام رساندن طول درمان مورد نیاز، فرد را به سمت استقلال کامل سوق می‌دهد.
  • مغز و اعصاب: پس از ابتلا به هر یک از انواع بیماری‌های نورولوژی و در اثر ماهیت بیماری، فرد به مراتب کیفیت زندگی پایین‌تری را تجربه می‌کند. خستگی، ضعف، کم شدن حس، ناتوانی در راه رفتن، نشستن و ... از شکایات متداول این بیماران است. فیزیوتراپیست مجرب با ارزیابی دقیق و آگاهی ار نیازهای بیمار و با تدوین برنامه درمانی مناسب به بازیابی حرکات از دست رفته کمک می‌کند.
  • روماتولوژی: در اغلب بیماری‌های روماتیسمی، بیمار از مشکلاتی نظیر خشکی مفاصل، کاهش انعطاف، درد، التهاب و ... رنج می‌برد. فیزیوتراپی با کاهش این علائم به افزایش بهره‌وری بیمار کمک می‌کند و اثر سایر مداخلات درمانی را بهبود می‌بخشد.
  • بی‌اختیاری: بی‌اختیاری ادرار به شرایطی گفته می‌شود که فرد ریزش غیر ارادی ادرار دارد. این مشکل می‌تواند منشا ضعف عضلانی، بیماری زمینه‌ای، دارویی و … داشته باشد. علامت اصلی بی اختیاری ادراری شامل شکایت بیمار به علت از دست رفتن ادرار به صورت غیر داوطلبانه است.



اطلاعات تماس

آدرس

تهران، سعادت آباد، بلوار سرو شرقی، خیابان مجد، پلاک ۱۰، واحد ۱۰

تلفن تماس

۲۲ ۵۱ ۷۶ ۲۶ (۰۲۱)

نقشه