مرکز فوق تخصصی چشم پزشکی بصیر

مرکز فوق تخصصی چشم پزشکی بصیر

تهران, تهران

درباره

مرکز چشم پزشکی بصیر، اولین مرکز خصوصی چشم پزشکی ایران می باشد که با نیت تسهیل در امر تشخیص ، درمان و انواع جراحی های چشم در سال 1372 در تهران شروع به کار کرد.

تجربه پرسنل این مرکز درمانی، سادگی و سرعت مراحل تشخیص ، درمان و جراحی ، همکاری با بهترین چشم پزشکان ایران ، استفاده از بهترین و به روز ترین تجهیزات چشم پزشکی دنیا ، قیمت مناسب و منصفانه ی خدمات ، همکاری با اکثر قریب به اتفاق بیمه ها و احترام و تکریم بیماران و مراجعان باعث شده است تا امروزه بصیر مرجع بسیاری از مردم ایران و کشور های همسایه جهت تشخیص ، درمان و جراحی چشم باشد.

همین اتفاق موجب توسعه بصیر در شهر های تهران ، شیراز ، کرمان و … نیز شده است تا خدمات مذکور برای تعداد بیشتری از هموطنان و با سهولت بیشتری در دسترس باشد.

از دیگر افتخارات مرکز درمانی بصیر رجوع بیماران خارجی از کشور های همسایه و دیگر کشور های منطقه و جهان می باشد، که موجب رونق اقتصادی کشور عزیزمان در وجوه مختلف گردشگری شده است.

 

زمینه فعالیت بیمارستان چشم پزشکی بصیر:

 

معاینه چشم پزشکی - انواع جراحی های چشم - لیزیک - اپتومتری - توپوگرافی - پاکیمتری - انواع اسکن چشم - آنژیوگرافی فلورسئین - کنتاکت لنز (لنز تماسی) - عینک سازی - فیکو ( جراحی آب مروارید)

اطلاعات تماس

آدرس

میدان،انقلاب انتهای خیابان جمالزاده شمالی،نرسیده به خیابان فاطمی،نبش کوچه شیبانی پلاک 359

تلفن تماس

021-25015050

نقشه