مرکز سونوگرافی خورشید

مرکز سونوگرافی خورشید

تهران, تهران

درباره

رادیولوژی و سونوگرافی خورشید واقع در شرق تهران در محدوده تهرانپارس واقع شده و تحت نظر و مدیریت دکتر حسین سیدی فارغ التحصیل از دانشگاه شهید بهشتی می باشد. مرکز تصویربرداری خورشید مرکز انجام تخصصی سونوگرافی ( دارای گواهینامه ی FMF انگلستان) ، غربالگری و آنومالی جنین ، سونوگرافی سه بعدی و چهاربعدی ، اکوی قلب جنین ، داپلر رنگی عروق ، الاستوگرافی کبد و پستان ، کاورنوزومتری ،بیوپسی تحت گاید سونوگرافی از پستان و پروستات و… آمنیوسنتز است. از جمله امکانات مرکز می‌توان سونوگرافی دو بعدی، سه بعدی ، چهار بعدی و داپلر رنگی عروق ، رادیوگرافی ساده و رنگی ، ماموگرافی ، رادیوگرافی های فک و دندان ، سنجش تراکم استخوان نام برد. مرکز تصویربرداری خورشید مجهز تمام دستگاه‌های دیجیتال پیشرفته است و طرف قرارداد با کلیه بیمه هاست.


خدمات ویژه

  • سنجش تراکم استخوان: تست سنجش تراکم استخوان تعیین کننده آن است که آیا افراد دارای پوکی استخوان هستند یا خیر. علاوه بر آن در تشخیص اختلالات ناشی از شکستگی استخوان ها و احتمال شکستگی در آنها قابل استفاده می باشد. در گذشته فرض براین بود که پوکی استخوان فقط بلافاصله پس از شکستگی استخوان ایجاد می شود. ولی با گذر زمان و تحقیق به این نتیجه رسیدند که با افزایش سن استخوان های افراد به طور متداول ضعیف می شود.در مرکز رادیولوژی و سونوگرافی خورشید سنجش تراکم استخوان انجام می شود.
  • ماموگرافی: ماموگرافی یک عکس رادیوگرافی ساده از پستان و ابزاری برای کشف زودرس سرطان‌های غیرقابل لمس پستان است. ماموگرافی می‌تواند سرطان پستان را ده سال قبل از آن که قابل لمس شود، شناسایی کند. همه زنان چهل ساله و بیشتر باید هر دو سال یکبار ماموگرافی انجام دهند. زنانی که افراد درجه یک آن‌ها (یعنی مادر یا خواهرشان) مبتلا به سرطان باشند باید از ۳۵ سالگی ماموگرافی سالانه انجام دهند. بهترین زمان انجام ماموگرافی هفته اول قاعدگی است. در سونوگرافی خورشید ماموگرافی انجام می شود.
  • سونوگرافی تخصصی بارداری: سونوگرافی بارداری یک آزمایش ساده در دوران حاملگی است که برای زنان باردار توصیه می شود که با کمک امواج صوتی، تصاویری از کودک شما و رحم مادر را دریافت می کند. سونوگرافی ، بخش مهمی از بارداری می باشد. از جمله مهمترین کاربردهای این موضوع رو می توان در موارد زیر خلاصه کرد :دکتر شما می تواند با کمک این تصاویر مراقبت های مخصوص شما را ، در دوران بارداری ارائه دهد.تصاویری از کودک خود می توانید ببینید و بخش مختلف بدن کودک، از جمله دست ها و پا ها را مشاهده کنید. تشخیص جنسیت نوزاد به کمک سونوگرافی انجام می شود.در مرکز رادیولوژی و سونوگرافی خورشید سونوگرافی تخصصی بارداری انجام می شود.


ساعات کاری

شنبه تا چهارشنبه 8 تا 21 

پنچ شنبه: 8 تا 14


اطلاعات تماس

آدرس

تهران پارس ، ضلع شمالی فلکه سوم تهرانپارس ، نبش خیابان خلیلی ، پ 344

تلفن تماس

۰۲۱۷۷۸۸۱۱۲۵

نقشه