سونوگرافی و رادیولوژی پاستور

سونوگرافی و رادیولوژی پاستور

تهران, تهران

درباره

فعالیت موسسه رادیولوژی و سونوگرافی پاستور توسط دکتر حسین باستین در سال ۱۳۵۹ شروع شده است. این موسسه مجهز به دو دستگاه سونوگرافی پیشرفته، NST، یک دستگاه ماموگرافی دیجیتال، رادیوگرافی دیجیتال، پانورکس و تک دندان دیجیتال می باشد. از جمله خدمات رادیولوژی و سونوگرافی باستین تصویربرداری تخصصی سیستم گوارشی(باریم سوالو، باریم انما، ترانزیت روده باریک، تصویربرداری تخصصی زنان(مامو گرافی) تصویربرداری تخصصی دندان (OPG پانورکس، سفالومتری، تک دندان، بایت وینگ، سری کامل تک دندان، سونوگرافی پستان و غدد زیر بغل، سونوگرافی سه بعدی و چهار بعدی، سونوگرافی داپلر حاملگی، سونوگرافی داپلر، سونوگرافی ترانس واژینال، سونوگرافی بیوفیزیکال و NST، سونوگرافی NT و آنومالی، سونوگرافی نوزادان و اطفال (دررفتگی لگن – سونوگرافی مغز نوزاد) انجام می شود.


خدمات ویژه

  • سونوگرافی تخصصی بارداری: سونوگرافی ابزاری است که در دوران بارداری برای تعیین سلامت جنین، رشد طبیعی و تاریخ تخمینی تولد استفاده می­ شود. در اوایل بارداری می ­توان برای تایید بارداری و چنانچه مادر از اولین روز آخرین قاعدگی خود اطمینان نداشته باشد، برای تعیین سن تولد از این ابزار کمک گرفت. اولین سونوگرافی بارداری چه اطلاعاتی در اختیار ما قرار می دهد؟ ۱- تشخیص کیسه بارداری در اولین سونوگرافی در سونوگرافی قبل از تشخیص جنین، کیسه بارداری دیده می شود. در واقع کیسه بارداری را می­توان در اوایل هفته پنجم بارداری یا سه هفته پس از لقاح مشاهده کرد. اگر این کیسه دیده نشود، به این معناست که تخمک گذاری در مادر با تاخیر انجام شده است.
  • ماموگرافی دیجیتال: ماموگرافی یک تصویربرداری پزشکی تخصصی است که از یک سیستم پرتونگاری با دوز کم برای دیدن داخل سینه ها استفاده می کند. آزمایش ماموگرافی، موسوم به ماموگرام، در تشخیص زودرس و تشخیص بیماری های پستان در زنان کمک می کند.پرتونگاری (رادیوگرافی) یک آزمایش پزشکی غیر تهاجمی است که به پزشکان در تشخیص و معالجه شرایط پزشکی کمک می کند. تصویربرداری با اشعه ایکس شامل قرار گرفتن بخشی از بدن در دوز اندکی از پرتوهای یونیزه کننده برای تهیه عکس هایی از قسمت داخلی بدن است. مرکز سونوگرافی و رادیولوژی پاستور ماموگرافی دیجیتال توسط کادر مجرب سونوگرافی پاستور انجام می دهد.


ساعات کاری

سونوگرافی: 10 صبح تا 4 بعد از ظهر

رادیولوژی: صبح ها:  9 تا 12.5،  عصرها:  18 تا 20


اطلاعات تماس

آدرس

خیابان پیروزی نرسیده به چهارراه کوکا کولا. روبروی ایستگاه متروی نبرد شماره ۳۷۹

تلفن تماس

02133315755

نقشه