درمانگاه امام رضا دانشگاه علوم پزشکی فارس

درمانگاه امام رضا دانشگاه علوم پزشکی فارس

فارس, شیراز

درباره

دو مجتمع بزرگ درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی امام رضا (ع) و شهید مطهری با بهرمندی از حضور اساتید نامدار و مطرح بین المللی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با خدمت رسانی به نزدیک به ۶۰۰ هزار بیمار بصورت ماهیانه، از اقصی نقاط میهن اسلامی، منحصر به فرد است.

در این مجتمع علاوه بر ویزیت بیماران، خدمات تشخیصی متعدد و پیشرفته، با استفاده از تکنولوژی های جدید جهانی ارائه می گردد.

ضمنا این مجتمع مجهز به سیستم نوبت دهی اینترنتی است، که با استفاده از آن مراجعین عزیز می توانند وقت ملاقات با پزشک مورد نظر خود را بدون نیاز به حضور در درمانگاه اخذ نمایند.که با استفاده از آن مراجعین عزیز می توانند وقت ملاقات با پزشک مورد نظر خود را بدون نیاز به حضور در درمانگاه اخذ نمایند.
خواهشمندیم پس از اخذ نوبت اینترنتی در روز ویزیت پرینت تراکنش موفق یا کد رهگیری را که از نرم افزار نوبت دهی دریافت می کنید به همراه داشته باشید.
تمامی پرداخت ها در درمانگاه با استفاده از کارت بانکی انجام می شود لذا خواهشمندیم در زمان حضور در درمانگاه حتماً کارت بانکی همراه داشته باشید.

مسئولین مجتمع، در جهت اعتلای خدمت رسانی به مردم عزیز و بیماران گرامی نیازمند دریافت نظریات، پیشنهادات و انتقادات سازنده هستند؛ از این رو انتظار ما از شما مراجعین عزیز آن است که از طریق نظرسنجی وب سایت یا فرم الکترونیکی ارتباط با مدیر مجتمع، ما را از نظرات راهگشای خود بهره مند سازید.
با توجه به راه اندازی قالب جدید وب سایت درمانگاه، خواهشمندیم در صورت مواجهه با هر مشکلی مراتب را با پر کردن فرم الکترونیکی مشکلات وب سایت، به مسئول وب سایت اطلاع فرمایید. 

اطلاعات تماس

آدرس

فارس: شیراز، میدان نمازی، جنب بیمارستان نمازی، کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی امام رضا(ع)

تلفن تماس

07132127000

نقشه